6Gru
Konferencja CallPage

Demitologizacja lojalności

Jeśli chcesz, aby organizacja rosła, musi mieć lojalnych klientów i obsługiwać ich w ponadprzeciętnie dobry sposób, prawda? Gratulacje, właśnie poznałeś przepis na walkę z wiatrakami i bankructwo, a także dowiedziałeś się, ofiarą jakiego pozornego prawa marketingowego padłeś. Dlaczego?

Odrzeć lojalność z mitów, aby została tylko naga prawda

Aby zwiększyć lojalność klientów, nie powinieneś koncentrować się na lojalności samej w sobie czy ponadprzeciętnej obsłudze, ponieważ ani jedno, ani drugie samo w sobie nie sprawi, że osiągniesz swój cel. Co zatem może pomóc? Między innymi na to pytanie odpowiadałem podczas swojego wystąpienia 28.11.2017 r. na konferencji Marketing Maraton, zorganizowanej przez CallPage, producenta oprogramowania do przechwytywania leadów i kierowania ich do call center. Kluczowe myśli i podsumowanie kilku słów ode mnie znajdziesz tutaj. Z kolei ich rozwinięcie w artykule, który opublikowałem jakiś czas temu na łamach Nowej Sprzedaży.

Czytaj dalej

 

Podziel się