Piotr Stohnij

Zawodowo

Manager, trener i redaktor łączący perspektywę marketingową i HR-ową – zarządzałem obszarem zintegrowanego nauczania w ICAN Institute, by potem skupić się na komunikacji w mediach społecznościowych i funkcji redaktora internetowej wersji Harvard Business Review Polska, a także menedżera kluczowych projektów marketingowych.

Dziś działam jako trener i konsultant w obszarze automatyzacji marketingu, mediów społecznościowych i zarządzania kryzysowego, a także zmiany pokoleniowej, marketingu rekrutacyjnego i samej rekrutacji. Pełnię funkcję prezesa stowarzyszenia HR Generation Next.

Ukończyłem Uniwersytet Warszawski, komentując wpływ mediów społecznościowych na stosunki międzynarodowe. Jestem również absolwentem prestiżowych programów edukacyjnych na poziomie MBA oraz licznych szkoleń prowadzonych przez autorytety zarządzania z Polski i ze świata.

Piszę regularnie na łamach Harvard Business Review Polska, INN Poland oraz w magazynach branżowych: Marketer+ i Nowa Sprzedaż.

W czym mogę Ci pomóc?

Skontaktuj się

Prywatnie

Internetowy heretyk z pokolenia Y – jestem autorem jednej z pierwszych masowych akcji polskiego Facebooka, Dnia Bez Smoleńska, który na początku 2011 roku (czyli zanim poznaliśmy całą siłę mediów społecznościowych) w tydzień zyskał ponad 100 000 głosów poparcia oraz międzynarodowy rozgłos.

Pełnię również funkcję wiceprezesa Fundacji Masculinum, dzielę się warszawskimi kliszami na Instagramie, interesuję się też muszlowcami z jeziora Tanganika.

Poznajmy się

Zapraszam na LinkedIn:

A także na:

  • Facebooka
  • Twittera
  • SlideShare
  • Instagram
  • GoldenLine
  • YouTube
  • Google+

Skontaktuj się

Masz pytanie? Napisz wiadomość. Odpowiem najszybciej jak to możliwe.