6Sie
off13

„Off is on”: płać kartą i bądź jak Kurt Cobain

Wakacje w pełni i to nie tylko w szkołach. Również biznes jakby łapał drugi oddech. Jednak nie wszystkie branże mogą pozwolić sobie na luksus lekko niekontrolowanej inercji. Są firmy, dla których lato to czas wzmożonego wysiłku. Trudno, mają pecha – pomyślisz. Nie przejmuj się, czekały na to cały rok.

Jak zabłysnąć w wakacje

Do osób najbardziej zapracowanych w wakacje należą muzycy oraz organizacje obsługujące letnie festiwale. Tu sezon zaczyna się już w czerwcu i trwa aż do jesieni. Oprócz wartości kulturalnej tego typu wydarzenia to także bardzo dobra okazja dla firm, które zostając sponsorem tytularnym albo głównym, chcą zwiększyć zasięg marketingowy oraz sprzedażowy. Działają tak między innymi Heineken, Coca-Cola, Orange, TAURON czy Play. Pełny komentarz do pozycjonowania marek w ramach OFF Festivalu 2013 zamieściłem na Blogach Liderów Biznesu Harvard Business Review Polska.

Czytaj dalej

Podziel się