16Gru

Postawy i formaty obecności marek w mediach społecznościowych

Masz mocarnego smartfona, lolowe pomysły na snapy, avatar z Prismy, super znajomych z branży i ciętą ripostę na ból… istnienia. Jesteś ninją – to brzmi dumnie, ale na szczęście nie tak sztywno jak korpotytuły – tych byś nie zniósł. Grube ryby od Ciebie zależą, bo zrozumiałeś dzisiejszy marketing… zanim dotarło do nich, że to co robisz nie ma sensu.

Strategia obecności w mediach społecznościowych

Witaj ponownie na łamach cyklu Cyfrowa transformacja marketingu. Dotyczy on ewolucji-rewolucji zachodzącej w systemie praw marketingowych, jak również pokazuje sposoby przekucia niepewności zmiany w pewne zyski. Koncepcja ta opiera się na 3 filarach:

  • stosowaniu strategii adekwatnej do obecnych wymagań klientów,
  • wspartej odpowiednią zaawansowaną technologią
  • oraz kompetencjami nowoczesnego marketera.

W poprzednich artykułach:

skupiłem się na wdrożeniu założeń real-time marketingu w życie, podpowiadałem, jak zmierzyć się z technologią i… przetrwać oraz jak wyjść cało z opresji, a także jakich kompetencji potrzebujemy, aby wszystko to zrobić. Dziś zastanowimy się nad tym, jakie konsekwencje ma nasza postawa w mediach społecznościowych oraz który format działań wybrać?

Na te i inne pytania odpowiadam w artykule Postawy i formaty obecności marek w mediach społecznościowych opublikowanym w listopadowo-grudniowym wydaniu magazynu Marketer+. Zapraszam do pobrania tekstu. Miłej lektury!

Czytaj dalej
Podziel się