15Mar
Pułapki doktryn marketingowych

Pułapki doktryn marketingowych

Obudziłeś się w Nowy Rok – prawdopodobnie z bólem głowy… ale i z nadzieją. Wróciłeś do pracy z listą postanowień i ambitnym planem. Miałeś zacząć z kopyta, dlatego wcześniej przejrzałeś wszystkie możliwe prezentacje i raporty z trendami na kolejny rok. Chciałeś być gotowy na marketingową rewolucję, która teraz miała dosięgnąć również i Twoją firmę. Czy tak się stało? Jaki był finał tej historii?

W ile doktryn już uwierzyłeś? Ile z nich miało sens?

Witaj ponownie na łamach cyklu Cyfrowa transformacja marketingu. Dotyczy on ewolucji-rewolucji zachodzącej w systemie praw marketingowych, jak również pokazuje sposoby przekucia niepewności zmiany w pewne zyski. W poprzednich częściach poruszyłem następujące tematy:

Skupiłem się na wdrożeniu założeń real-time marketingu w życie, podpowiadałem, jak zmierzyć się z automatyzacją marketingu, mediami społecznościowymi i… przetrwać oraz jak wyjść cało z opresji, a także jakich kompetencji potrzebujemy, aby wszystko to zrobić. W najnowszym artykule – Pułapki doktryn marketingowych – podpowiadam, jak zbudować własny model marketingowy.

Ukazał się on w lutowo-kwietniowym wydaniu magazynu Marketer+. Zapraszam do pobrania artykułu. Miłej lektury!

Czytaj dalej
Podziel się