Real-time marketing

Tu i teraz

Organizacje z reguły planują przyszłość i niejednokrotnie to w oddalającej się przyszłości pozostają ich sukcesy. A co gdyby skupić się na tym co tu i teraz i w tej właśnie chwili podjąć wyzwanie podbicia serc i umysłów potencjalnych klientów. To właśnie umożliwia strategia real-time marketingowa. Jak ją wdrożyć? W razie czego chętnie Ci pomogę, a tymczasem zapraszam do lektury!

Skontaktuj się

Nadszedł już czas

Real-time marketing to główny temat wystąpień Davida Meermana Scotta – guru w dziedzinie nowego marketingu. Miałem okazję spotkać go dwukrotnie na konferencjach Harvard Business Review Polska. Udało mi się również przeprowadzić z nim wywiad. Sprawdź, co mówi o realiach, dzisiejszego rynku:

Zapraszam Cię również do lektury artykułów, w których rozwijam koncepcję real-time marketingu, przywołuję studia przypadków, dane i omawiam kompetencje potrzebne, aby wprowadzić ją w życie:

Skontaktuj się

Masz pytanie? Napisz wiadomość. Odpowiem najszybciej jak to możliwe.