16Cze
Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe

Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe

Ludzie znowu narzekają na Facebooku. Co robić? Wszcząć alarm i gasić pożar wszystkimi dostępnymi środkami, czy skasować posty i zamieść sprawę pod dywan? Tak, każdy marketer wie, że druga opcja nie wchodzi w grę, prawda? Ale gdy się nad tym zastanowić, może się okazać, że w tym szaleństwie jest metoda… a na pewno pokusa.

Firma w tarapatach

Witaj ponownie na łamach cyklu Cyfrowa transformacja marketingu. Dotyczy on ewolucji-rewolucji zachodzącej w systemie praw marketingowych, jak również pokazuje sposoby przekucia niepewności zmiany w pewne zyski. Koncepcja ta opiera się na 3 filarach:

  • stosowaniu strategii adekwatnej do obecnych wymagań klientów,
  • wspartej odpowiednią zaawansowaną technologią
  • oraz kompetencjami nowoczesnego marketera.

W poprzednich artykułach – Strategia tu i teraz i Nowy ład marketingowy – skupiłem się na wdrożeniu założeń real-time marketingu w życie oraz podpowiadałem, jak zmierzyć się z technologią i… przetrwać. Dziś zastanowimy się, jak wyjść cało z opresji? A przede wszystkim co robić, aby nie wpaść w tarapaty?

Na te i inne pytania odpowiadam w artykule Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe opublikowanym w majowo-lipcowym wydaniu magazynu Marketer+. Zapraszam do pobrania tekstu. Miłej lektury!

Czytaj dalej
Podziel się