Automatyzacja marketingu

… i rewolucja

Czy to coś nowego? W historii świata przechodziliśmy już takowe. Dziś mamy do czynienia z kolejną, która radykalnie zmienia zasady funkcjonowania biznesu. Skoro zatem to nie nowe zjawisko, dlaczego nie poszukać inspiracji w przeszłości? Na co dzień pomagam firmom przejść proces zmiany technologicznej w obszarze marketingu. Poniżej znajdziesz artykuły dotyczące tej tematyki.

Skontaktuj się

Technologia w służbie marketingu

Jak powinniśmy działać, aby przejść rewolucję technologiczną? Mówiłem o tym podczas wystąpienia na European Marketing Automation Congress:

Co zatem powinny robić firmy, aby zautomatyzować procesy marketingowe? Jakie przynosi to korzyści?

Rozwinąłem ten temat również w artykule Nowy ład marketingowy.

Rozmawiałem o tym również z Ianem Michielsem, prezesem Gleanster Research:

Skontaktuj się

Masz pytanie? Napisz wiadomość. Odpowiem najszybciej jak to możliwe.