Masz mocarnego smartfona, lolowe pomysły na snapy, avatar z Prismy, super znajomych z branży i ciętą ripostę na ból… istnienia. Jesteś ninją – to brzmi dumnie, ale na szczęście nie tak sztywno jak korpotytuły – tych byś nie zniósł. Grube ryby od Ciebie zależą, bo zrozumiałeś dzisiejszy marketing… zanim dotarło do nich, że to co robisz nie ma sensu.
Strategia obecności w mediach społecznościowych
Witaj ponownie na łamach cyklu Cyfrowa transformacja marketingu. Dotyczy on ewolucji-rewolucji zachodzącej w systemie praw marketingowych, jak również pokazuje sposoby przekucia niepewności zmiany w pewne zyski. Koncepcja ta opiera się na 3 filarach:
- stosowaniu strategii adekwatnej do obecnych wymagań klientów,
- wspartej odpowiednią zaawansowaną technologią
- oraz kompetencjami nowoczesnego marketera.
W poprzednich artykułach:
- Strategia tu i teraz,
- Nowy ład marketingowy,
- Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe,
- Kompetencje marketera XXI wieku
skupiłem się na wdrożeniu założeń real-time marketingu w życie, podpowiadałem, jak zmierzyć się z technologią i… przetrwać oraz jak wyjść cało z opresji, a także jakich kompetencji potrzebujemy, aby wszystko to zrobić. Dziś zastanowimy się nad tym, jakie konsekwencje ma nasza postawa w mediach społecznościowych oraz który format działań wybrać?
Na te i inne pytania odpowiadam w artykule Postawy i formaty obecności marek w mediach społecznościowych opublikowanym w listopadowo-grudniowym wydaniu magazynu Marketer+. Zapraszam do pobrania tekstu. Miłej lektury!
Czytaj dalej