Ludzie znowu narzekają na Facebooku. Co robić? Wszcząć alarm i gasić pożar wszystkimi dostępnymi środkami, czy skasować posty i zamieść sprawę pod dywan? Tak, każdy marketer wie, że druga opcja nie wchodzi w grę, prawda? Ale gdy się nad tym zastanowić, może się okazać, że w tym szaleństwie jest metoda… a na pewno pokusa.
Firma w tarapatach
Witaj ponownie na łamach cyklu Cyfrowa transformacja marketingu. Dotyczy on ewolucji-rewolucji zachodzącej w systemie praw marketingowych, jak również pokazuje sposoby przekucia niepewności zmiany w pewne zyski. Koncepcja ta opiera się na 3 filarach:
- stosowaniu strategii adekwatnej do obecnych wymagań klientów,
- wspartej odpowiednią zaawansowaną technologią
- oraz kompetencjami nowoczesnego marketera.
W poprzednich artykułach – Strategia tu i teraz i Nowy ład marketingowy – skupiłem się na wdrożeniu założeń real-time marketingu w życie oraz podpowiadałem, jak zmierzyć się z technologią i… przetrwać. Dziś zastanowimy się, jak wyjść cało z opresji? A przede wszystkim co robić, aby nie wpaść w tarapaty?
Na te i inne pytania odpowiadam w artykule Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe opublikowanym w majowo-lipcowym wydaniu magazynu Marketer+. Zapraszam do pobrania tekstu. Miłej lektury!
Czytaj dalej