Do formy wkładam treści – rapował w Powierzchniach tnących Fokus i… wiele wskazuje na to, że podobne wyzwanie stoi dziś również przed sprzedażą.
3 składniki content marketingu w sprzedaży
Nie, nie chodzi o to, by Twoi handlowcy zaczynali dzień od Paktofoniki (chociaż Jestem Bogiem mogłoby mieć pozytywny wpływ na poziom motywacji) lub rymowali w rozmowach z klientami. Nie ulega jednak wątpliwości, że coraz ważniejsze staje się to, jakie treści (historie i sposoby prezentacji oferty wartości) niesie ze sobą dana forma przekazu. Co zatem powinniśmy robić, aby nasz content marketing działał również w sprzedaży?
Poznaj 3 fundamenty tej strategii strategii – szczególnie istotne w sprzedaży, z którą na pierwszy rzut oka nie mają one zbyt wiele wspólnego:
- zrozumienie klienta;
- zrozumienie oferty wartości;
- zrozumienie treści i świadomość ich dostępności.
Jak powinny one działać w praktyce? Na to i inne pytania odpowiadam w artykule Content marketing w sprzedaży – opublikowanym w czerwcowo-lipcowym wydaniu magazynu Nowa Sprzedaż. Zapraszam do pobrania artykułu.
Czytaj dalej