Ktoś znowu napisał, że Twój masowy e-mailing jest nudny i pozbawiony sensu. Znasz to? Nie tylko Ty – każdy marketer tego doświadczył. Byłoby świetnie, gdyby dało się jakoś inaczej posegmentować bazę… Wiesz, że się da, ale zatopiony w bieżączce odwlekasz to w nieskończoność. Pojawiają się nowe technologie, które mogą w tym pomóc, i to one określą przyszłość nowego marketingu. Pytanie brzmi, czy Twoja firma znajdzie w niej swoje miejsce?
Ewolucja-rewolucja w marketingu
Witaj ponownie na łamach cyklu Cyfrowa transformacja marketingu. Dotyczy on ewolucji-rewolucji zachodzącej w systemie praw marketingowych, jak również pokazuje sposoby przekucia niepewności zmiany w pewne zyski. Koncepcja ta opiera się na 3 filarach:
- stosowaniu strategii adekwatnej do obecnych wymagań klientów,
- wspartej odpowiednią zaawansowaną technologią
- oraz kompetencjami nowoczesnego marketera.
W poprzednim artykule – Strategia tu i teraz – skupiłem się na pierwszym z tych elementów, czyli wdrożeniu założeń real-time marketingu w życie. Dziś podpowiem, jak zmierzyć się z technologią i… przetrwać. A dokładniej co zrobić, by przekonać decydentów do inwestycji w ten obszar i do wprowadzenia zmian, których efektem będzie stworzenie infrastruktury niezbędnej w procesie cyfrowej transformacji marketingu.
Na te i inne pytania odpowiadam w artykule Nowy ład marketingowy opublikowanym w lutowo-kwietniowym wydaniu magazynu Marketer+. Zapraszam do pobrania tekstu. Miłej lektury!
Zachęcam też do lektury 3. części cyklu – artykułu Zrządzanie kryzysowe i antykryzysowe.
Czytaj dalej