Budujesz markę i generujesz leady czy może nudzisz i odstraszasz? Mówisz, że masz jakąś strategię, ale nikt nigdy nie widział jej na oczy, czy może znają ją wszyscy? Jakie konsekwencje ma Twoja postawa wobec i w mediach społecznościowych?
Wartość w ludziach
Witaj ponownie na łamach cyklu Cyfrowa transformacja marketingu. Dotyczy on ewolucji-rewolucji zachodzącej w systemie praw marketingowych, jak również pokazuje sposoby przekucia niepewności zmiany w pewne zyski. Koncepcja ta opiera się na 3 filarach:
- stosowaniu strategii adekwatnej do obecnych wymagań klientów,
- wspartej odpowiednią zaawansowaną technologią
- oraz kompetencjami nowoczesnego marketera.
W poprzednich artykułach:
skupiłem się na wdrożeniu założeń real-time marketingu w życie, podpowiadałem, jak zmierzyć się z technologią i… przetrwać oraz jak wyjść cało z opresji. Dziś zastanowimy się nad tym, kto powinien powyższe założenia wdrażać w życie? Czego szukać u ludzi, rekrutując ich do działu marketingu? A przede wszystkim jakiej kombinacji kompetencji dzisiejsi marketerzy potrzebują?
Na te i inne pytania odpowiadam w artykule Kompetencje marketera XXI wieku opublikowanym we wrześniowo-październikowym wydaniu magazynu Marketer+. Zapraszam do pobrania tekstu. Miłej lektury!
Czytaj dalej